Just nu...fullt upp!

I helgen var jag hos ❤ i hoby, och en från mitt lilla hushåll flyttade till honom, och det var Juno :) hon vill och behöver vara ute! Och det kommer bli väldigt krångligt för mig sen att släppa ut henne och sen hitta henne när hon ska in. Så nu bor hon i hoby, lite på prov än så länge, men det kommer nog gå bra:)
Denna veckan har jag att göra , and i like it ! ;) idag kommer söta Bohman hit, blir lite snack och mys <3 imorse fixade jag här, hämtade upp vagnen från källaren, fick möblera om lite. Sen så var det städ och förberedning för lunchen jag ska bjuda Bohman på :)
Imorgon så ska jag och Natta på föräldrarkurs;) ska bli kul!! Sen hem och tvätta + att ❤kommer!!!!
På torsdag kommer Mimmi hit på lite fika innan hon ska iväg och jobba :) hon har ju inte vart här hos mig, så det ska bli kul!! Sen på fredag bli det ut till lilla hoby igen :) vet inte vad som händer i helgen, men det spelar ingen roll bara jag är med ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0