Händelserik vecka <3

Oj vad det har hänt saker denna veckan!
Och allt var bara roligt! :)
I måndags så var det dags för MVC besök,allt såg fint ut sen gick jag till Natta och fikade och pratade förlossning och bebisar ;-)
Och på tisdagen var det dags för den sista föräldrakursen,smsade Nathalie och frågade om vi skulle ta en kaffe innan på ett konditori i stan, meeeen det visade sig att hennes vatten hade börjat gå!!! Wiee.. Så hon åkte in på förlossningen och jag gick på den sista föräldrakursen,00.15 den 31/10 fick Nathalie och Jhonny sin son William<3
På onsdagen kom Jocke så det blev lite mys <3
 På torsdagen blev det en oplanderad tur till ikea med syrran och systersonen Felix,hittade lite smått och gott :-P resten av dagen betod av tvätt,inte lika kul,men skönt när det är gjort och allt är rent och luktar gott :)
På fredagen så blev det STORstädning!! Blev så fint så ;-) sen var det dags att möta Bohman för vi skulle ha fredagsmys,så vi åt på Tom's corner sen gick vi hem till mig och fikade. Sen kom mitt hjärta Jocke och gjorde oss sällskap,så det blev en mysig och trevlig fredag för oss alla tre :)
På lördagen åkte jag och Jocke hem till honom en stund,sen så åkte vi hem till mig igen,då gjorde jag en höstligsoppa,mumma!! Sen var det en massa mys i soffan <3
Och så idag,idag har vi bara tagit det lugnt,senare mot kvällen var vi och satte ljus på bredåkra kyrkogård för våra nära och kära<3 sen begav vi oss till Wicky och hennes Jocke,där blev vi bjudna på supergod middag! :)
Och nu är denna veckan slut,så hoppas att nästa vecka blir lika händelserik ;-) <3
Kram på er alla goa där ute!
 
<3 William <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0