Höst = mys ❤

Nu är det inte lång tid kvar innan min lilla bebis kommer ❤ snart går jag ju in i vecka 38!
I helgen var jag hos ❤ i hoby, i lördags åkte vi ner till Helsingborg och gick på växla köpcentrum sen på Ikea :) sen blev det tv mys när vi kom hem.
I söndags var vi ute på en härlig höstpromenad i det underbara vädret sim var :) sen åkte vi hem till mig och åt god mat, sen mös vi i soffan❤
Idag var det dags för besök på Mvc igen, fick en annan barnmorska idag(Eva) för min var sjuk. Men har ju träffat Eva för det är hon som håller i föräldrakursen. Allt såg bra ut, Eva berömde mig också för att jag har vart så duktig med vikten :) 4 kilo totalt har jag gått upp än så länge under graviditeten! Känns skönt :-) och mitt järnvärde låg så bra att tom Eva nästan skrek ut det av förvåning,hihi... 143 hade jag!! Och det utan några järntabletter!!
Sen så begav jag mig till Nathalie :) drack kaffe och snackade massa om förlossning mm :) ❤ tror allt hon får sin lilla bebbe snart!
Imorgon är det sista föräldrakursen, sen blir det återträff i januari när alla fått sina bebisar! :-)
Nu ska jag snart ta en varm lång dusch, för man är lite frusen nu när det är sådant väder, men det är mysigt med lite tända ljus och te här i soffan❤
Ha det nu så bra alla i höstmysvädret ;-) kram❤❤

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1648351/images/2012/pic_508eb0e8e087c322e69fc084.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1648351/images/2012/pic_508eb0e8e087c322e69fc084.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1648351/images/2012/pic_508f934c9606ee549c7fb4b9.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0