Vad har hänt i veckan? Än så länge.

I måndags så var jag och söta Bohman och träffade underbart söta William :) ❤så det var bebismys och bebisprat med Nathalie och Johnny :)
På tisdagen så var jag och handlade lite med Wicky på fm, sen gick jag till Angelica och hennes lilla charmtroll Levis, sicken söt pojk, bara ett stort leende, han kommer att tjusa flickorna när han bli större! :)
Igår gjorde jag absolut ingenting, hade sååå tråkigt :(
Idag är det tvätt och städ iaf :) så skönt att ha något att göra! Imorgon så får jag äntligen träffa Jocke ❤❤❤han kommer säkert somna på en gång, men det gör inget bara han är nära, på lördagen är han iaf ledig, så då ska det mysas heeeela lördagen ;-D
Man brukar ju säga att inget är som väntans tider, men åh vill ha ut min lilla bebbe nu!! 2 veckor till innan datumet den är beräknad till iofs, men vill ju hålla , se och mysa med det lilla livet❤ jaja den kommer när den kommer! :)
Ha nu en bra dag där ute :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0