Helgen mm :)

I lördags så åkte jag ut till mitt underbara ❤ Jocke och gissade med lilla juno :) Jocke var ju i Skåne så det var djuren och jag! Men på eftermiddagen blev det besök hos syrran, drack lite kaffe och snackade om förlossning och bebis ❤sen så blev jag dit bjuden på tacos på kvällen, mumma var det! Sen mös jag resten av kvällen framför tvn hemma hos Jocke :)
I söndags var det ju helt underbart väder så det blev en långis på 1.40 timmar :-O var helt slut sen, men underbart nöjd! Njöt av en kopp kaffe i trädgården med :) sen så åkte jag hem, vilade lite och så, sen kom ❤ till mig :-D så det blev massa mys på kvällen ;-)
Idag så var jag i stan med Nathalie , sen gick vi hem till henne och drack kaffe, sen gick jag och handlande , fick då ett oroande sms från Natta :( hon kunde inte känna sin bebis i magen fast hon tryckte en massa ! Så hon skulle åka in till sjukhuset och kolla! Fy så nervös jag var, tänk då hur hon kände :-O men det visade sig att allt var fint med bebben:) åh så så skönt!!
Min lilla bebis rör på sig heeeeela tiden, så min är det full fart på ;-)
Imorgon ska jag ut till Jocke och mysa lite ;-)
Ha att bra alla ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0