Nu är det onsdag ..

Så det har inte hänt något speciellt än så länge .
I måndags så var Wicky här en stund på morgonen, sen körde hon ut mig till hoby :) Jocke slutade lite tidigare, så jan var hemma runt 17.30 tiden, myyyys❤
Igår åkte jag hem igen, var så trött så jag sov faktiskt 2 timmar på dagen :-p
Sen kom Jocke hit :) så mysigt!! Men jag fick en sån jävla huvudvärk så jag kunde inte somna först:( men sov någon timme eller två iaf, så blir väl att man sover några timmar idag på dagen med ;-) Nu har Jocke kört vidare till jobbet och jag väntar på att klockan ska gå så jag kan börja städa lite ;-)
I em ska jag träffa söta Bohman en runda innan hon ska vidare på bio, och jag ska ha skräckfilms afton med Wicky efter hon har slutat praktiken :) var ett bra tag sedan hon och jag hade det !
Sen få vi se vad resten av veckan bjuder på :)
Ha en bra onsdag iaf alla ni där ute :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0