Fredag = mys❤

Idag är det fredag! :) ikväll blir det tacos och en massa mys med ❤!! Längtar ;)
I onsdags så blev det en fullbokad dag!
Städade här på morgonen när Natta smsade och frågade om vi skulle ta en fika i stan, och det ville jag givetvis :) så vi fikade en stund, sen handlade jag, sen hem igen. Ville vila en stund men hade inte tid med det för söta Bohman skulle ju komma :) så hon och jag satt här och snackade lite , sen var det dags för skräckis med Wicky :-p filmen var helt ok fast dock lite skum hihi ;)
Igår så mådde jag pyton när jag vaknade ;-/ hosta , ont i kroppen och täppt i näsan! Och kunde ju inte sova heller ;-( men mådde lite bättre under dagen, sen så var det tvätt på kvällen, hade verkligen INTE lust!! Men tog mig genom det med :)
Sen gick jag och la mig vid 22, men somnade inte innan 23-24 tiden och vaknade 2.30 totalt utvilad :-O så var ute med hunden och sen satt jag och tittade på tv och drack kaffe :-p
Runt 7 tiden gick jag ner till stan och handlade lite sen bar det hemåt igen :) diskade och gick ut med Jackie igen, sen gick jag och la mig,sov i fantastiska 3 timmar! Och så gott har jag inte sovit på läääänge :) så får nog börja lägga mig senare eller nåt och sova en stund på dagen ;-) för så kommer nog verkligheten se ut sen när bebisen har kommit :) få passa på och sova lite när man kan då :)
Jaja ni får ha en skön helg nu, för det ska iaf jag ha ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0