Gått över!

Ahh..!! Igår var det den 21/11 alltså beräknat förlossningsdatum! Så nu har jag gått över tiden :( så frustrerande!! När man gått och väntat så länge med! Visst lite symtom på att dagen är på G har jag ju, men kan ju ändå dröja ett tag till!
På söndag är det kalas för min minsta systerson Felix och jag hade ju velat dit :-( men skulle inte förvåna mig alls om jag ligger på sjukhuset då, på måndagen fyller han ju år, skulle inte förvåna mig ett dugg om jag föder på samma dag heller!!
Det enda jag kan göra är att vänta å vänta !! Sover dåligt med och pga det så blir jag förkyld och hostig, har alltid blivit det när jag sover dåligt ett tag och det är inte vad jag vill nu :-( vill ju ha mina krafter!!
Men men får ta det lugnt om dagarna och vila en massa.

Hoppas bebis vill komma snart, längtar ju så❤❤❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0