Seeeg vecka! :(

Denna veckan har nog vart den segaste på vääääldigt länge :(
Hände ju lite i början av veckan, men tiden har verkligen gått sakta ändå! Känns som om denna veckan har vart 2 veckor :-/
I fredags så var det mvc besök(förhoppningsvis den sista;-) där var allt bara bra, hon tyckte jag hade skött mig så bra å allt :) bebisen hade sjunkit ner rejält, mitt blodtryck hade ökat något och bebisen hade gått ner en aning, precis som det brukar göra så här mot slutet :-)
Efter det så träffade jag söta Bohman dom precis hade vart i skolan och gjort tenta, håller tummarna att det gick bra för henne och resten av klassen!
Sen bar det hemåt för att göra ingenting!:(
Men sen på kvällen kom han! Mannen i mitt liv❤ vilken lycka!! Stackaren var så trött, och förkyld med :( så jag pysslade om honom en stund innan han somnade som en stock :)
Lördagen gick så fort! Vi hade mys hela dagen, åt god frukost, sen gjorde jag god gryta till middag, sen blev det glass till efterrätt och sen chips och dippa ;-) och vi låg och mös i soffan❤ han fick iaf vila ut :) sen imorse åkte han till jobbet :-( men jag dukade fram frukost och kaffe till honom :) men nu vet jag inte hur länge det dröjer innan vi ses igen!! För han kommer nog jobba lika långa dagar nästa vecka med, stackaren :'-(
Får försöka hitta på något att göra ,våldgästa lite folk, hihi ;-) jaja vi får se vad som händer!
Ha en skön söndag, och alla pappor...- Grattis på farsdag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0