Vaken redan!

Usch är vaken redan! Är ju "bara" 4 timmar typ man ska till skolan :-/ vet inte vad jag ska hitta på under tiden? Varför jag är vaken,joo min lilla katt Juno är som en virvelvind om nätterna! Så natten mellan tisdag och onsdag  så ska hon få vara ute istället! Jag måste få sova.

Igår var det ju första skoldagen efter praktiken,det var riktigt kul att träffa alla,och det var faktiskt riktigt kul i skolan :)
Idag kommer det massa islänska lärare på besök på eftermiddagen,dom ska kolla lite hur vår utbildning går till,haha så det kommer nog bli kul :)
På onsdag börjar vi 12.45 är hemstudier på morgonen,när vi kommer till skolan så blir det filmtajm,Gökboet ska vi se på :) vår lärare i Psykologi tycker att den ska man se på om man går psykologi,så det kommer bli en slapp onsdag,hihi..
Sen på torsdagen så är vi lediga,eller ja det är hemstudier pga tentan på fredag :-/ så då blir det verkligen till att plugga,plugga,plugga!! Hade ju kunnat plugga nu när jag ändå är uppe så tidigt,men det har jag ingen lust till,kanske om någon timme eller nåt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0