trött tröttare tröttast!

Idag var det praktik,fast bara en kort dag(7-12) gick hem till Jocke och skulle gå ut och sedan gosa lite med Jackie. Blev att jag somnade i sängen med henne från 12.30 till 15.30 :-O tror allt jag var lite trött!
Nu väntar vi på Jocke,han ska köra hem mig och Jackie,vi ska käka något hemma hos mig,tror allt det blir tonfisksallad,är så sugen på det,för en på jobbet åt det till lunch.

Imorgon så är det sista vardagspraktiken,för se är jag ledig torsdag-fredag,sen jobbar jag lördag -söndag,får man säga hej då till dom man inte jobbar med i helgen :-(

Nu kommer nog snart Jocke,så det är väl snart dags att bege sig då.

Bye!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0