Tidigt igen!

Jaha Lördag idag då! Så vad hände igår fredag? Jo Jocke och jag var och åt Thaibuffé,jag trodde jag skulle kränga en massa! men efter en tallrik så var jag så mätt!! Tog även en kaffe på rådhusets café. Sen så blev det lite städning och disk.
Var ute och cyklade med bebis en runda,fast det blev en kort en,för det var ett tag sen Jackie var ute och cyklade.
Sen blev det ner till stan en runda med Emma :) resten av kvällen så tog jag det bara lugnt!
Idag vaknade jag 04.45,tycker inte det är ok på en lördag när jag börjar jobba kl 16!!! Vaknar fruktansvärt tidigt nu för tiden! Vet ju inte vad jag ska hitta på med så tidigt,ute med Jackie har jag redan varit.
Jaja vi får väl se om jag kanske råkar somna på praktiken sen :-/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0