Söndag

Idag är det söndag = ledig!! :) Så idag ska jag ta vara på min ledighet,har absolut inga planer under dagen,saker får hända när jag känner för det! :-P
Men imorgon börjar det igen 10 dagars jobb i följd :-/ men men ,jag klarar det nog ;-)
Juno hittade jag igår i en stor ek! Hon satt ca 10 meter upp och jamade som en galen,ver ett berg på ena sidan av trädet,där klättrade jag upp och satte mig,då var det ca 6 meter upp till henne,jag sa att nu får du komma ner gumman,hon såg livrädd ut,och jamade,men till slut så gick hon något steg ut,och vände sen på steken,så hon klättrade baklänges,när hon kom ner så sprang hon fram till mig och upp i famnen <3 så söt så! Kan säga att detta trädet stupade rakt ner. Men man ska ALDRIG ta ner en katt! Har dom kättrat upp,så kan dom ta sig ner! Så gjorde vi med hennes mamma med,och vilken grym trädklättare hon blev! Juno har det i blodet :)

Nähä ska fixa lite här,får passa på när jag är ledig :-P Ha en bra söndag! :))


Kommentarer
P-O Fransson

Naaaw vad söt hon är Juno. Saknar henne :)

2012-05-06 @ 13:57:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0