Sista

Idag är det sista dagen på praktiken,känns tråkigt! :-(
Kommer att kännas konstigt att inte gå dit mera,men kan ju glädjas åt att jag har trivts jättebra och att jag har haft jättekul! :)
Imorgon börjar skolan igen :-/ Usch känner pressen! På fredagen nu som kommer ska det vara tenta ju,fan kan ju ingenting!! Så det gäller till att plugga som fan i veckan,det enda jag kommer att göra typ!
Ibland känner jag att det är lite väl mycket just nu,men ibland känns allt kanon - jag klarar allt! (typ) men jag ska klara det!
Tror jag måste försöka fokusera på en sak i taget,vilket jag inte har gjort nu. Så gör jag bara det,så kommer nog allt gå fin fint :-) gäller att hålla hoppet och tron på sig själv :-P

Får väl ta och fixa lite innan Katta kommer och hämtar mig :)

Ha en fin fin söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0