Plugg sen film.

Hej alla !
Inatt så har jag sovit så bra! Tror att det kan vara pga att Juno är ute och har varit ute hela natten. Hon väcker mig alltid om nätterna,hon är en vild ligist. Så snart ska jag ut och hämta henne. Får se hur länge det funkar att släppa ut henne och så,för jag orkar verkligen inte med henne om nätterna :-( i värsta fall så ska jag lämna bort henne,vill verkligen inte för hon är min lilla sötnos <3 men det är inte lätt när man bor några våningar upp,hade jag bort på botten så hade det ju inte vart några problem.

Idag börjar man skolan 12.45 och då blir det film :) så det blir en slappdag! Men innan skolan hade jag tänkt att plugga lite,inte kul men ett måste!

Ha det nice i det fina vädret! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0