Onsdag

Detär väl onsdag idag?! Jo det är det,hihi har verkligen ingen koll på läget! Idag jobbas det 7-16 igen,sen så är det kvällar. Nästa vecka är det sista veckan på praktiken :( lite sorgligt,men samtidigt behövligt,behöver plugga!
Nu har jag även fått schemat på semestervikariatet jag ska ha i sommar,ska jobba natt på ett äldreboende,vilka goa tider,jobbar 2 nätter ledig 3 dagar! Så nu kan jag också njuta av sommaren(hoppas det blir någon)
Igår så kom läraren till praktiken,jag skulle redovisa mina mål som jag ha haft nu under praktiken,gick kanon! Hon sa att jag kunde ta en dag ledig för att jag ska kunna plugga,alla som skött sin praktik skulle få en "extra dag" väldigt bra tycker jag i och med jag ska jobba 10 dagar i sträck,men nu så tar jag fredagen ledigt :) för då har jag en massa att göra,och lite viktiga samtal att göra med ;-)
Nästa vecka ska jag och Jocke ut och fiska näbbgädda :-D så roligt!! Hoppas jag får någon! jocke hade hört att dom hade kommit toll Åhus denna veckan,så nästa vecka är dom nog här,jaja vi får la se :)

Oj nähä nu måste jag fixa lite innan Mimmi kommer och hämta mig :)

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0