Onsdag fortfarande..

Idag har jag hunnit med en massa!
Jobbat från kl 7-14.30 blev det idag. Blivit skitförbannad på exet! Sen när jag kom hem så blev det storstädning!
Och givetvis så blev det att jag möblerade om,så nu är här fint igen :) Renbäddade,tömde Junos låda,diskat,lagat mat + ätit maten + en massa annat! Så nu är jag helt slut *pust* Ska hoppa in i duschen,sen invänta klockan till 20.30,för då ska jag möta min Emma ;-) som ska hem från sin praktik då,så man är väl hos henne en stund och snacka lite,för jag känner att just nu behöver jag verkligen stöd från min familj och vänner. Imorgon ska jag till syrran innan jag ska till praktiken.

Nu ska jag hoppa in i duschen,ha en fortsatt bra Onsdag!




Kommentarer
P-O Fransson

Okej om du blir skitförbannad på mig Linda. Så antar jag att du ej vill prata med mig överhuvudtaget antar det är det du kallar vänskap......Lycka till

2012-05-09 @ 20:30:09
P-O Fransson

Jag har liksom inte prata med dig sedan du pussade mig adjö.....Antar att det betyder att du antingen inte är mogen eller att du helt enkelt inte står upp för vad du känner.



Moget



Kram P-O

2012-05-09 @ 20:40:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0