Nervös..!

Usch idag är jag nervös :-/ vaknade 4.30! Idag är det tenta 8.30,fyyyy känner mig inte alls redo för det! Men har pluggat,så det får gå som det gå. Är livrädd för att man kommer få en blackout när man sitter där sen :-(

Sen så ska jag på häloundersökning,det är ju inte heller så kul precis! Har ju fått högt blodsocker värde,så det kan vara diabetes :-( samt att jag hat fått högre puls! Så det är dags att kolla upp det! Men vill ju inte höra att det är diabetes,vill höra -äh det är luuugnt! Men tror dock inte dom kommer att säga det :-/ jaja det är som det är!

Ska snart ut och hämta in katten,hon var sååååå jobbig igår,så jag släppte ut henne,hoppas hon kommer när jag ropar!

Ha en bra alla ni som inte ha något att vara nervös för! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0