Lördag och soool! :)

Idag är det lördag och det är strålande solsken ute! :) Så idag blir det till att sola och njuta lite innan praktiken ikväll :)
Så jag kommer åka ut till hoby,till min gamla trädgård,nu bara Jockes trädgård(som jag får låna) sen så går jag direkt till praktiken sen :) Ikväll jobbar jag med goa Mimmi,är allatid så kul att jobba med henne,det är henne och Katta jag trivs med mest,antagligen för att dom är som jag !
Sen när mna kommer hem ikväll,så vet jag inte vad som händer,är ju ledig imorgon iaf,innan mina 10 dagar i sträck börjar :-/ så får väl passa på och njuta till fullo imorgon då!

Nähä nu ska jag ut och ropa på min lilla ligist Juno(katten) hon har vart ute inatt,för hon brås på sin mor,som absolut ville vara ute och klättra i träd och ha sig!

Jaja..hoppas ni alla får en härlig Lördag!! :)



Junor <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0