Fredag!

Idag har jag gjort ett väl behövligt fotbad!
Men tycker inte det bli så mycket bättre,men men ... är så trött på mina jäkla fötter!! någon som vill byta?! ;-) Samtidigt som jag gjorde detta fotbad så blev det lite plugg med :) Har skrivit ner mina mål i APU:n samt gjort nästan hela min redovisning(ska snart göra den färdig)
Sen så kan jag fokusera på mina tentor som kommer! :-/ usch är väldigt nervös inför dom,känns som om ingenting sitter! Får hoppas när man väl sitter där så gå pennan av sig själv,mohaha i wish :-P

Sen vet jag inte vad som väntar resten av denna fredag,någonting händer säkert,bara det är lugna takter så kan jag göra whatever :)
Imorgon blir det praktik igen,sen ledig söndag,sen så jääävlar blir det 10 dagar praktik i följd!!! :-| lär vara heeelt slut sen,jaja bara till att knata på! Ledig blir man när man trilla av pinnen sen,hihi..

Nä nu ska jag hoppa in i duschen,sen fortsätta med min redovisning om PTSD!!

Ha en grym fredag! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0