Fredag igen

Jaha då var det fredag igen :) Dagen började med tvätt,men vakande givetvis 1.5 timmar innan jag skulle börja tvätta! Jag kan inte sova längre på morgonen.
Sen ska jag ner till skolan och se om biblioteket har öppet,måste skriva ut lite uppgifter som ska lämnas in på Måndag. sen ska jag ner till staden och handla lite :)
Imorgon är det dags för praktiken igen,näst sista dagen :( börjar kl 16 imorgon,skönt för då slipper Jackie vara själv så länge! :)
På söndag jobbar jag 7-14 sen så är praktiken slut :-( på Måndag är det dags för skolan igen!
Nästa fredag är det tenta,känner att jag inte kan någonting!! Har inte haft ro att plugga,eller det har inte satt sig fast i huvudet iaf,så vi får se hur det går :-/ blir väl att plugga en massa nästa vecka!

En söt bild på mina små bebisar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0