Fredag :)

Idag är det fredag! konstigt att det är så speciellt med fredagar?! jag praktiserar/jobbar ju både lördag och söndag kväll 14-22,men ändå är det skönt med fredag!
Idag har jag ringt ett viktigt samtal,va skönt att jag fått det gjort!
Vet inte vad som händer ikväll,blir väl att man ta det lugnt,antingen själv,eller med sällskap.
Igår så tvättade jag hela dagen,så skönt när allt är rent :) fast det blir ju fort en massa tvätt igen :-/

Nästa vecka är sista veckan på praktiken,är lite blandade känslor,kommer att sakna vissa personer en jävla massa!! <3
Sen börjar skolan,med massa tentor och inlämningsuppgifter och redovisning :-/ betygsamtal ska vi också ha,fy!
Sen så är man ledig några dagar innan sem.vik börjar. Har fått bra schema tycker jag allt,jobbar 2 nätter ledig 3 dagar :) så hoppas verkligen det blir en bra sommar så man kan njuta på sina lediga dagar :-)
Kul med att det är många man känner/känner till som ska jobba natten med, bland annat Camilla som jobbar i samma grupp som jag i hemtjänsten,Sanne som går i min klass med :) så någon natt kommer man nog jobba ihop!

Nu lyser tom solen igenom lite,ösregnade imorse! Så kanske blir en liten promenix sen ,hade vart kul om man hade kunnat få med sig någon,men det är väl ingen som har tid med det dock! :-(

Jaja här kommer en söt bild på lilla Juno som njuter iaf <3


Ha en trevlig fredag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0