Förlorat..

Varför sårar vi människor varandra så mycket?! Jag har också sårat,och det är hemskt..FÖRLÅT! Jag hoppas ni kan förlåta mig iallafall.
Att förlora sin bästa vän är jobbigt,speciellt när det är till en annnan vän jag har.
Den som var min bästa vän,betydde allt för mig! Men nu är det förlorat,personen sa igår att den inte ville ha mig som vän längre.
Så just nu känns det extra tungt! För det är så mycket annat med just nu,men jag ska klara det!! Ha ju gjort det innan,så varför inte nu?!

Idag är det riktigt blåsväder ute! Men har vart ute med Jackie på 1 timmes morgonpromenad :) Så nu ska det pluggas lite psykologi,för på fredag är det tenta,är lite svårt att koncentrera sig just nu bara :-/


Har det bra,hoppas ni inte förlorat/förlorar någon <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0