Att känna!

Att känna så här starkt för någon har jag aldrig gjort! Känner mig sjuk,mår illa.. :(
kan inte glädjas för något,allt känns bara tomt! Kan bara tänka på denna någon.
Livet känns meningslöst kan man säga,och det känns inte alls bra! trodde verkligen att allt skulle bli bra,men fy så fel jag hade!
Jag orkar inte med mer,hat ingen motivation för något,blev inte ens glad över att jag blev godkänd i tentan,kändes som om det spelade ingen roll !
Har ingen aptit heller,har ätit sen lördags: 4 smörgåsar och en banan,är ju inget man kan leva på! Försöker äta men det går verkligen inte! :(

Jag är förlorad..


Kommentarer
tina

jag finns här om du behöver <3

2012-05-30 @ 18:32:03
Mimmi

Vet inte vad jag kan säga eller göra försatt

du ska mår bättre. Finns här <3

2012-05-30 @ 18:57:38
Linda

Tack Mimmi och Tina <3 Känns skönt att man har folk omkring sig som bryr sig. Kram

2012-06-01 @ 11:59:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0