12345678910

Då var man här igen! :) Har haft fullt upp vill jag lova! Är ju på praktik nu,är inne på 6:e veckan,sen är det 2 veckor kvar. Trivs väldigt bra nu,och alla är trevliga och så. Men samtidigt som man har praktiken på heltid så är det massa pluggande,har två stora tentor när vi kommer tillbaka :-/ samt inlämningsuppgifter och redovisningar!

När man sitter och försöker ta det lugnt,så är det en massa i huvudet som man tänker på.

Det är även slut mellan Fransson och mig,jag gjorde slut på det. Varför? För att jag insåg att jag inte trivdes eller vad man kan säga. Men vi ska försöka vara vänner ändå :)


Nu känns det också som om vår/sommaren har kommit!! Helt underbart! Så nu njuter man för fullt :)

Idag ska jag ner till frugan (Emma) för att plugga lite ihop,hon ska bara vakna först :-P Jag börjar ju jobba kl 15,så det måste ju vara innan dess.

Tjoolahopp!


Kommentarer
Camilla

Jag funderar själv på att börja plugga (läsa upp gymnasiet)

Men jag har ingen ro i kroppen att sitta i plugga.

Önskar att jag kunde klara det. Och jobba samtidigt.

Lycka till med dina studier. :-)

2012-05-03 @ 10:10:13
URL: http://sedicas.blogg.se/
P-O Fransson

Fortsätt kämpa Linda koncentrera på en sak i taget bara ;).

2012-05-03 @ 21:08:21
Linda

Hej Camilla. Det tog mig många år innan jag hade lust att sätta mig i skolbänken igen! Fast det är fruktansvärt jobbigt,så är det samtidigt väldigt roligt! :) Men gör det när det känns som att tiden är inne.

2012-05-04 @ 09:53:11
Linda

Hej P-o. Jo jag försöker ta en sak i taget,men inte lätt när det är så många saker samtidigt :) men jag kommer klara det!

2012-05-04 @ 09:54:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0