Ska försöka...

Hej gott folk!
Ska försöka vara här och uppdatera lite oftare! Orkar oftast inte,det är så mycket i skolan,samt på helgerna är man upptagen med annat :-P

Denna helgen så var det hockey helg kan man säga :)
Men i fredags så kom <3 hit,sen så drog vi vidare ner till Emma och Peter för att äta tacos,coh dricka lite.
På lördagen så åkte vi hem till <3 för att nästan direkt sticka till hockeyn,det var KHK-ÖIK som spelade.
Var lite nervös först,för vi skulle åka med hans föräldrar + att vi skulle hämta hans storasyster på vägen!
Så det var en hel del,meeen det var ju hur lugnt som helst! Dom var ju så goa alltså :-D
Hockeyn var kul,och KHK förlorade,så det skulle bli en match till på söndagen.
När vi kom hem så blev det räkor och vin,med en massa mys :)
Söndagen kom,och Fransson började jobba kl 07.00 och skulle jobba till 20.00. Han jobbar ju på telenor arena ,och det är ju där hockeyn är. Jag hade bestämmt mig för att inte gå på hockeyn,men ångrade mig givetvis ;-) och tur var det! för matchen var så jävla spännade!! Det slutade med att KHK gick vidare!
Jag gjorde lite kycklingsallad till middag,Fransson kom inte hem innan 20.30,kan ju säga att han var sliten! Så han somnade ganska snart. Men jag var ju bara tvungen att kolla på Big Brother(det var ju utröstning)
Måndagen kom,jag var ledig från skolan,Fransson började jobba kl 07.00. Så jag åkte hem vid 13 tiden.

Igår så var det dags för skolan igen,fick tillbaka tentan som vi gjorde i med.grund,blev godkänd!! trodde inte det,trodde jag skulle få någor poäng under G,men i did it!!!
Nu på fredag så är det dags för en ny tenta,får väl se hur den går :-/ Och i vecka 13 är det dags för oss att dra ut på APU=praktik i 8 veckor! Hoppas jag får en bra plats!

Nä nu måste jag fixa lite innan det är dags att dra till skolan :)
Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0