Once again..♥

Igår så åkte jag ännu en gång in till K town till mitt ♥
Självklart så blev det mys :)
Idag så ska jag ner till Blekingetrafikens kontor,för att få mina pengar tillbaka! Upptäckte att dom hade dratt 141.60 Från mitt kort sist jag åkte!! har sparat kvittot,resan kostar ju 41.60 kr så 100 kr för mycket har dom tagit,och kanske inte låter så mycket,meeen för mig är det jävligt mycket just nu vill jag lova!

Ikväll vet jag inte rikitgt vad som händer,kanske det blir att kolla på KHK matchen som börjar kl 19.00 ,eller så blir det något annat.
På lördag så ska i alla fall jag till Bräkne-hoby för att fira min lilla skit till systerson som fyller 10 år redan!! :-| vart faaan tar tiden vägen?

Men innan dess som sagt,vet jag inte vad som händer,massa mys♥ antagligen :)
Pöss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0