Myshelg <3

Har vart en helt underbar myshelg med min Fransson!
I fredags blev det att kolla på Hockeyn via datorn ( dock KHKs match) var god mat och dricka,tom hans gulliga mamma kom och tittade på hockeyn,men pappa Fransson ville inte för KHK låg under.
I lördags blev en jättehärlig långpromenad ut till Lyckeby,sen tillbaka via bergåsa,mot stan,Jackie tom badade :-)Sen så blev det BIO!! John Carter blev det,och den var super! Sen så blev det melodiefestivalen,där givetsvis rätt låt vann!! :-D
Och idag Söndag så blev det lite mys innan man åkte hem,tyvärr så är man ju tvungen att åka hem :-(
Måste ju bara säga att min Fransson är nog världens gentleman! Är inte van vid det,så jag får väl allt vänja mig dårrå,svårt blir det,men ett steg i taget :-)

Puss på dig min Fransson <3


På promenaden i lördags så fick Jackie springa lös,vilket hon var super lycklig över :) & Fransson ville gunga :-P



Kommentarer
P-O Fransson

Puss på dig mitt <3 :)

2012-03-12 @ 18:13:18
Linda

Puss på dig själv <3 :)

2012-03-15 @ 07:58:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0