Jädra förkylning!

Typiskt!  Igår så fick jag värsta förkylningen :( Så igår så hade man feber och genom täppt näsa. Och idag var det tenta i vård o omsorg,kan säga att det INTE var kul att sitta där när man är sjuk :( Kändes oxå som om tentan gick käpprätt åt helvete! Men det återstå att se.
Fundera på att köpa nässpray,så kanske man kan andas lite,men fan det kostar ju! vet inte vad ett sånt spray ligger på?! Jaja får se sen om det blir så eller inte.
Ikväll ska jag in till <3 :) han är så söt,han ska ta hand om sjuka mig! Kan ju säga att det var hmm allt för många år sedan någon tog hand om mig när jag vart sjuk! Så det kommer ju kännas annorlunda.

Nä nu ska jag allt vila!
Ha en bra helg alla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0