Sista veckan

Jaha imorgon börjar sista skolveckan för denna terminen! Blir nog en ganska slapp vecka dock.
Sen så börjar man semestervikariatet. Kommer ju inte riktigt bli som jag hade tänkt,men jag fixar nog det med :-)
Längtar till den 18/6 men samtidigt inte,för är lite smått rädd och nervös inför denna dagen,men hoppas ju på att allt är/kommer gå bra!
Imorgon är det redovisning i skolan,i psykologi ,usch!! Ska stå där framme själv med :-/ jag som inte tycker om att redovisa i grupp,jaja det får gå som det går :-)
På tisdag så ska vi få tillbaka psykologitentan :-| den lär har gått åt HELVETE!! Jag har liksom inte kunnat koncentrera mig på att plugga till den tentan pga allt som hänt! Har jag TUR så får jag Godkänt iaf.



Kommentarer
Sofie

när slutar ni skolan? :)

2012-06-03 @ 13:50:41
URL: http://veso.blogg.se/
Anonym

fin blogg verkligen ❤

2012-06-03 @ 13:54:47
URL: http://paulineart.blogg.se/
Linda

Vi slutar nästa fredag Sofie.



Tack så mycket Anonym <3

2012-06-03 @ 20:32:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0