Jag höll mig vaken! :-P

Första jobbnatten är över,och jag höll mig vaken :) Ibland var det jobbigt,tröttheten kom i vågor. Men det var bara till att bita ihop! Så idag har jag sovit under dagen,för inatt är det dags igen :) Supertrevlig personal är det med,så det gick och kändes kanon!
Imorgon ska jag inte sova så mycket,för då ska Wicky hämta oss runt 12,sen ska vi ner till Skåneland! Ner till "före detta" svärmor. Och Cattis som fyller 18!! Så det ska bli underbart! Känner att jag verkligen behöver komma iväg och bara ta det lugnt några dagar,samt att Jackie får leka av sig med vovvarna :). På söndag är det hemdags igen,för då ska jag jobba natten,sen på måndag är det Karlskrona som gäller,sen jobba natten igen :-/ men sen är jag ju ledig några dagar innan det är dags igen :)

Ha det kanon nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0