Fortfarande

Idag är det söndag (gäsp) Nästa vecka som kommer händer en del.
På måndag ska jag till Karlskrona lasarett.
Tisdag ska jag jobba natt för första gången! Hoppas verkligen det går bra! Ska förbereda mig på något sätt,hmm men vet ej hur,tror att om man går upp tidigt på tisdag dag,sen går och lägger sig några timmar innan man börjar,så kanske man kan hålla sig någorlunda pigg?!

Tycker livet mitt bara bli jobbigare och jobbigare. Att det inte kan komma lite glädje någon gång,och inte en massa skit hela tiden. Nu är det ju sommar,då ska man fan få vara glad,eller??!!

Jaja vi får väl se vad som händer helt enkelt .

Ha det/ L


Kommentarer
sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

fin blogg! :) hoppas du får en bra dag

2012-06-10 @ 12:39:30
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/
Linda

Tack Sara <3

2012-06-11 @ 07:42:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0