Äntligen dags!

Idag ska jag äntligen in på Karlskrona lasarettet ,visst inget kul besök direkt,men skönt att det har satt igång så man kan ta itu med det. Ska in och träffa diabetessköterskan i och med jag ha fått det :-( Så hon och jag ska väl prata lite,vet ej än vilken typ det är om det är dia 1 eller dia 2,det kommer väl ta ett tag och kolla det! Men huvudsaken är att det blir kollat,så jag kan försöka förbättra det :-)

Imorgon börjar jag jobba,eller introduktion är det i 2 nätter,får hoppas jag klarar att hålla mig vaken ;-)

Och Juno är nu hemma igen,letade som en galning igår,men kunde inte hitta henne,hon var ute alltså :-P
men idagnär jag gick ut med Jackie på morgonen,så kom hon direkt när jag ropade,blev så glad,det blev vi alla tre!! :)

Ha en bra dag nu alla,jag ska i alla fall försöka =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0