11/6 liite 12/6

Jaha igår så var man hos diabetessköterskan i Karlskrona,fick skjuts av Wicky :)
Nu när man pluggar till undersköterska själv så kände man igen alla namn och avdelningar på sjukhuset,var faktiskt lite otäckt att komma till våning 6=Diabetes,njurar,dialys. Men när jag träffade sköterskan så var hon hur go som helst :)
Och både hon och jag blev så jäkla förvånade hur bra mitt blodsockervärde låg!! :) Och jag har bara ändrat kosten :-O Upptäckte att jag gått ner 7 kilo med,hon sa att jag kommer gå ner en massa mer,wohoo! ;-)
Fick en blodsockerapparat som mäter blodsockervärdet,ska ta mitt blodsocker 4 ggr om dagen. För vi ska hålla koll på det.
Tog ca 40 min där,sen stack Wicky och jag in till stan,hon skulle shoppa lite ;-) sen så tog vi och åt på Waynes coffe.
Handlade lite på citygross när vi ändå hade vägarna förbi,sen blev det hem till mig och tittade på 2 goa skräckisar :-P
Så det blev faktiskt en kanon dag!! Så tack till Wicky :-)

Idag gick jag redan upp kl 05,för jag tänkte jag skulle bli trött sen till 12 tiden och kunna sova några timmar,ska ju jobba natten inatt :) Så vi får väl se hur det går :-P


Det var en sån här apparat jag fick,så söt så :)




Kommentarer
P-O

Skönt det gick bra för dig!

2012-06-12 @ 07:44:13
Linda

Tack :) Det tycker jag med ;-)

2012-06-12 @ 18:22:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0