Sömnproblem

Jag har fått tillbaka mina sömnproblem! Svårt med att somna,vaknar hela tiden,sover totalt ca 2-3 timmar per natt.
Jag vet ju att detta beror på oro och stress,varför jag är orolig tänker jag inte gå in på,men stressen är ju uppenbar.
Skolan är ju stressig,vetifan hur jag kommer klara den! Pengar är ju ett jävla stressmoment! Plus en massa annat!
Och jag VET ju att detta kommer att få följder i och med det har fått följder förr!
Mm känns ju jättekul,så att man inte sover är ju med ett jävla stressmoment!
Fåt hoppas jag sover inatt,meen det vet jag att jag inte kommer att göra,aaaa! Spelar ju ingen roll hur jävla trött jag är,kan ändå INTE sova en hel jävla natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0