Ny dag!

Idag är det nya tag som gäller! Snöat som tusan ute,hoppas man kan gå med Jackie i snön.eller nja Jackie får väl "simma" i snön,hihi..
Imorgon ska Jackie nog till Jocke :-( ska höra av mig till honom idag,och säga att han måste hämta henne,för jag har inte pengar till att lägga på tåget! Får se hur det går :-|



Skolan känns så stressig! känns inte som om man hinner med så mycket mer än det!
Ska bli skönt när tentorna i Med.grund och Vård och omsorg är färdiga! Men så blir man ju stressad för tentorna är snart,någon vecka till bara!
Får hoppas det blir lite avslappning i helgen ;-) bara ta det lugnt! Faaast måste ju plugga lite i alla fall.
Nä nu ska jag ut och simma med ,eller jag menar ut och gå med Jackie :-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0