Mm

Igår så var det ju den första tentan vi hade i skolan och det var i medicinsk grundkurs,gick sådär! Märkte att jag inte kunde det jag inte vart med på när jag har vart sjuk! Men hoppas på godkänt iaf :)

Och idag har jag fått in en tanke i huvudet som jag inte kan släppa! Så det kommer nog bli så som jag tänkt,för det är så typiskt mig! Hoppas bara de andra som är inblandade i denna tanke uppskattar det bara :-/ !

Igår så hämtade Emma Juno,för hon har ju skaffat en kisunge som heter Lackris :) Men han var så skygg,låg bara under soffan,så vi tänkte om Juno kom så kanske han kom fram. Men i början hände inte så mycket,fast Juno var väldigt nyfiken :) Sen så när jag hade gått så hade Juno börjat leka med en boll,så hade Lackris oxå börjat leka :)
Så hoppas dom är lite mer kompisar idag! Det roliga är att Lackris är 14 veckor,Juno är 6 månader,men ta mig fan så är Lackris större än Juno!! Hihi.. Juno brås på sin mamma,som var en liiiten kise :)



Här är dom små kisarna,och här ser ni storleken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0