Igår,idag,imorgon.

Igår så skulle jag hämta bebis i hoby,var ju även Jockes 35 årsdag,så det blev att man firade den lite :) fick med mig lite grejer med,sängbenen,dammsugare och bilder bland annat. Sen så åkte vi in till stan,och där blev det givetvis att man handlade massa! :-S men det var sådant jag behövde iofs :P Sen så åkte vi hit,och åt lite,snackade lite och så hjälpte Jocke mig med sängbenen.
När han sen åkte hemåt,så var det Big brother time :D Julina var den första att lämna,och som en chock så gick Petronella ut! Jaja vissa klarar inte av att vara instängda helt enkelt!

Idag så börjar en ny kurs i skolan,den som jag verkligen har sett framemot PSYKOLOGI! :)
Idag ska även Emma skaffa en liten kise,så hon ska låna min transportbur,så kul att hon med ska skaffa en liten kise! Så imorgon så ska jag nog ner en sväng och träffa den lilla pojken :)

Imorgon,ja då jävlar så är det tenta i med.grundkurs! Ahhh ser inte fram emot detta :( Känns som om jag inte alls kommer att klara det! Nu när jag tänker på vad det ska handla om så har jag total blackout!! Vi får väl se hur det blir imorgon dock,bara till att hoppas på det bästa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0