...

Idag är det Jockes födelsedag! :) Ska ju ut till Hoby för att hämta bebis,så då kommer jag ändå gratta Jocke med,han fyller ju faktiskt 35! :)
Visst han och jag har våra bra och dåliga stunder,men så är det.
Tänkte jag skulle sticka till karlssons när jag ändå är där,för att se om jag hittar något kul :-P

Igår så kom jag hem efter att ha haft några riktigt mysiga dagar i Karlskrona,i fredags blev det lite dricka,eller nja ganska mycket dricka,mohaha..
Så igår så hämtade jag lilla Juno som Emma och Peter hade passat,tror nog dom ville behålla henne egentligen,hon är ju så jädra go! Men jag vill ha min lilla bebis<3
Och kan ju med säga att saker och ting blir ALDRIG som man tänkt sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0