Att ha en fasad.

Som vanligt gör jag som jag alltid gör! Håller upp en fasad!
Är social och glad,iaf för det mesta.
Uppmuntra andra istället för mig själv!
Sådan har jag alltid varit,och kan nog inte ändra på det.
Att se andras lycka framför min egen är också något jag alltid gjort!
Ja man kan ju undra varför kanske?
För att skapa min egen lycka funkar inte,blir ju fel det med!
Och i och med jag gör så här med mig själv,stänger inne allt,då mår jag så jävla dåligt
bakom fasaden jag har!
Men huvudsaken är ju att alla runt omkring är lyckliga,eller?!
Jag intalar mig själv hela tiden att jag mår bra och allt ät helt ok,men inser ju att så är det inte!
Men i och med jag har gjort såhär så länge,hållt upp fasaden,så kan jag ju lika gärna fortsätta med det,är ju det
som får mig att hålla kvar i alla fall.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0