<3

Jaha nu är det officiellt! Relationsstatus : Förhållande <3 med min Fransson :)

Längtar tills han kommer på fredag,då ska vi ner till Emma och hälsa på hennes lilla kattbebis,och äta lite go mat,men även dricka lite go dricka ;-)
På Lördag åker vi in till Fransson,så blir jag kvar där tills på måndag hade jag tänkt,så denna helgen får Juno vara hos Emma och Peter igen :) men nu kommer hon ju ha en liten killkompis!
Jackie ska få följa med in till Fransson och träffa Sigge! Får la se hur det går :-| men dom vänjer sig vid varann,kommer ju säkert bli bråk i början!

Usch kan ju inte koncentrera mig! Tänker bara på den där jädra tentan som är snart :-(

Jaja ha det!



Kommentarer
P-O Fransson

Söt är du <3

2012-02-29 @ 12:44:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0