Nu J*vlar ;-)

Så nu har jag städat sen ca kl 8.00 :-) Jocke satte ju in nytt fönster i köket medans jag var på jobbet igår. Så det hade blivit rätt skitit :-S men det va stökigt sen innan också. Men nu ser det heeelt ok ut!

Snart ska jag iväg för att köpa årets första julklapp,ja ni läste rätt! Årets första julklapp ska alltså inhandlas idag :-D
tänkte att det är lika bra att börja i tid,annars så står man där sen och får en massa panik O_o och det vill jag inte!

Och hoppas på att Angelica <---Hennes blogg) ska få sin bebis nu i helgen!! Dom satte ju förlossnings datumet till den 25/9 först men flyttade sen fram det till den 28/9,så det kan ju bli när som,wieeee...!! *Hoppas hoppas*

Ha det bra !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0