Lördagen 3/12

Imorgon så ska jag få nycklarna till lägenheten! Så kul,ha ju inte sett hur den ser ut än,men imorgon så får jag ju det :-D

Innan jag hämtar nycklarna så ska jag inom Ante,ska få en antennkabel av honom :)

På lördag,alltså den 3/12 så är det dags för mig och flytta! Då ska syrran och Anders komma hit med släp.
Hoppas att Jocke inte behöver jobba över alla dagar denna veckan,för då hade ju han och jag kunnat flytta lite kartonger och sånt,så blir det inte så mycket på lördag,bara möbler kanske ?

Jag har det mesta nerpackat nu,men visst finns det lite saker kvar,men skulle det vara så att jag nu skulle glömma något,så kan jag ju bara hämta det en annan gång :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0