Lägenhet :)

Jahopp nu är letandet äntligen ÖVER!! Nu ha jag fått lägenhet :-)
Har ju liksom mest kollat på blocket,efter en,och jag kan säga att dom flesta privata hyresvärdar är skumma :-S
,men så gick jag in på Ronnebyhus hemsida,har ju bott i deras fastigheter innan,dom har ju lagom hyror och så :) Direkt så hittade jag en i "mitt" gamla område (Älgbacken) en etta. Och det var ju nu i helgen,så jag kunde ju inte ringa till dom,så jag mailade Johanna på uthyrningen,hon ringde mig igår,och sa att jag kunde komma och skriva på kontraktet! :-)
Tänk så enkelt det var,till skillnad mot dom privata! Var väldigt befriande. Så den 1:a December flyttar jag och lilla Juno ♥,men kanske bli tidigare,för när dom ska besiktiga lägenheten så får jag nycklarna :-D


/Linda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0