Oj vad dom gräver..

Nu är Miljöteknik här och gräver,dom ska lägga ner rör så att hushållen här runt dom ska få bättre rotation i vattenrören. Men jag tycker det är bra som det är! Och så ta dom ju vår tomt! Helt sjukt att vi inte kommer att få någon ersättning ,mina buskar som jag planterade i våras vid staketet är puff borta :(
Och igår så började dom borra och ha sig kl 23.00!!! :-O hallååååå,det är mitt i veckan!
Våra grannar var nog inte för glada :-S
Våra lampor vibrerade här,så jag kunde inte sova pga ljudet samt att jag var livrädd för att någon av dom skulle trilla ner!
Hoppas dom blir färdiga snart!
Ha säkert massa stavfel i detta inlägg,men palla inte att rätta >_<



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0