Bröllop Today!

Idag kl 14.00 är det bröllop :) Det är min underbara syster och hennes kära Anders som ska knyta banden idag :-p
Så jag ska vara vittne.
Det är faktiskt första gången i mitt 30 åriga liv som jag ska på bröllop :-O haha.. så det ska ju bli intressant!
Är inte så mycket för bröllop,vill inte själv gifta mig,och som tur väl är så vill inte Jocke(min sambo) det heller.
Fast man ska aldrig säga aldrig,för man vet ju inte :-S
Kan liksom inte förstå hysterin kring bröllop? Bara massa onödiga utgifter tycker jag,men alla får ju tycka och tänka som dom själva vill :-)


Jag kommer in med ett inlägg senare om hur det var.Och förhoppningsvis så lyckas jag knäppa ett foto eller två som kommer in med ;-)

Ha det så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0