Helgen som var...

Helgen som var... = katastrof!!
Svärmor och hennes syster skulle ju komma,men hennes syster beslöt sig i sista stund för att inte följa med,så Wicky följde med istället (inte för att det gör nåt)

Under fredagen så höll jag på att städa,och jag kände mig helkonstig :-S sen när Jocke kom hem vid 16 snåret,så kräktes jag!!! (Maginfluensa :-| ) och ca 20 efter det så kom svärmor!
Tror ni jag var pigg eller?! Nääää...
så fredagen var jag inte social,hade feberfrossa hela kvällen,så det blev sängliggandes för mig.
Lördagen så kunde jag få i mig lite frukost,vi skulle till Ikea. Allt var bra så länge vi satt i bilen,men så fort vi hoppar ur,så får jag så satans ont i mellangärdet! Det var riktigt smärtsamt att gå på Ikea :-(

Men vi fick med oss lite hem i alla fall :)
Fick förra veckan en Ektorp 3-sist soffa av min syster,vi som hade tänkt köpa en sådan,fast den hade blå klädsel,så det blev att vi köpte Blekinge vit klädsel till den :) ser ut som en helt ny soffa!
En ny bäddmadrass blev det med,memoryskum(Sultan tafjord),så niiiice att ligga i!
Söndagen så mådde jag bra,förutom att jag var kass i magen:-S men bättre det än att kräkas!

Här fikas det på Ikea :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0