Vad har hänt?!

Jo det ska jag berätta ;-)

Igår så var jag hos söta Angelica som snart ska få en liten bebbe :-) Hon gjorde en kanon god rabarberpaj,som vi njöt av . Sen så fick jag se lite av baby grejerna dom ha skaffat + att dom fick presenter av mig ,som dom blev jätteglada för :)

Sen så var det den första riktiga arbetsdagen igår,var så sjukt nervös först,men sen så fort jag började ringa så gick det hur bra som helst! :-)

Idag så har jag färgat mitt hår mörkbrunt,får se hur det blev för det har inte riktigt torkat än :-S

Och så den STORA nyheten! Chichi (katten) fick 4 st små söta kattungar inatt! 3 stycken av dom är hel svarta och en är svartvit :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0