Ojoj mycket som händer!

Nu är det mycket som händer ;-) just nu jobbar jag ju på Lindebo,trivs jättebra! Hade ju velat jobba kvar där,men man kan ju inte vänta på att någon ska bli sjuk,så man kan komma och jobba bara någon dag,det kan man ju liksom inte leva på :-(

Men en glad nyhet då då :) Sifo ringde mig precis,ha sökt jobb där för längsedan.. men nu så ringde dom och sa att jag var välkommen på utbildning den 16-17 augusti,sen så får jag sätta upp hur jag vill jobba,både dagar/kvällar samt helger. Skönt att man kan bestämma själv tycker jag,för ibland kanske man måste göra något annat.

Och idag så ska jag träffa söta Angelica! :-) När jag träffade henne sist så berättade hon att hon var gravid,och nu är det inte länge till innan bebisen kommer,så det ska bli så kul att träffa henne!

Har det bra alla,kommer att uppdatera ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0