Hej gott folk :-)

Jaha så vad har hänt sedan sist ?! Träffade ju söta Angelica i fredags,vi satt och åt glass på torget,och snackade bebis för hon ska ju ha i September :-)

I lördags så var vi hos min syster och hennes familj och grillade,och åt massa gott,trodde jag skulle rulla hem! haha..

Igår så var det en slapp dag ,jag gjorde inte så mycket,Jocke fixade staketet på altanen,Fabbe var här en stund :-)

Men så på eftermiddagen så kom Rebecca :-D var längesedan man var själv med henne,så vi satt och snackade skit ett bra tag :-P

Idag har jag jobbat 7-13,tråkigt att det är sista veckan nu :-( men så börjar jag ju på Sifo nästa vecka,får hoppas det bli bra!
Bestämde mig idag för att sluta röka! Så imorgon blir det inga ciggaretter för mig :-S får se hur det kommer att gå!

Jaja vi får se helt enkelt :-)

Ha det bra alla !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0